Un nom per a la revista del centre: concurs d’idees

Image

L’Institut de Tortosa convoca els membres de tota la comunitat educativa del centre a participar en un concurs d’idees per posar nom a la revista del nou centre.

BASES

PARTICIPANTS

Hi poden participar tot l’alumnat, pares i mares, professorat i personal no docent. L’alumnat ha de fer constar el curs i el grup; els pares i mares de l’alumnat han de fer constar una adreça electrònica de contacte.

PREMI

La proposta triada rebrà un premi de 20 euros. El jurat atorgarà un únic premi.

JURAT

El jurat estarà format per un/a representant de l’alumnat, de l’AMPA, del professorat i de l’equip directiu. Actuarà com a secretària la responsable de la revista, que també tindrà veu i vot. Abans de la deliberació, el jurat farà pública la llista de propostes, sense consignar el nom dels participants.

TERMINI

S’obri un termini de quinze dies a partir del 25 d’octubre perquè els participants trametin un màxim de dos propostes omplint aquest formulari

Descarregueu-vos el cartell