Un any sense Arcadi

El dia 6 d’abril fa un any que va morir l’economista i activista antimilitarista Arcadi Oliveres (1945-2021), que va participar en nombroses lluites a favor de la pau, la justícia social, els drets dels pobles i el desarmament.

Per recordar la seua figura i el seu pensament, la biblioteca ha muntat una exposició de llibres seus al vestíbul de l’institut, juntament amb un mural amb algunes frases destacades seues.

L’alumnat de 2n de batxillerat que cursa Economia, també ha llegit i gravat les primeres pàgines del seu llibre Això no funciona. Què és l’economia. Es tracta de la transcripció d’una conferència que Arcadi Oliveres va fer a una escola, en la qual explica amb un llenguatge senzill què és l’economia i, més endavant, què va provocar la crisi econòmica que encara vivim.

Escolteu-los!

Amb la col·laboració de la Biblioteca Marcel·lí Domingo.