Tu ets patrimoni! a l’Escola d’Art

Els dies 22 i 29 de març, l’alumnat de 1r d’ESO A i B han fet una sortida a l’Escola d’Art i Disseny de la Diputació de Tarragona a Tortosa, a la plaça de Sant Joan, per fer el taller “Tu ets patrimoni!”.

L’activitat ha consistit a dur un objecte personal de casa que fos important de conservar per a l’alumnat. Després de compartir per què era rellevant, s’ha parat atenció al tipus de material de l’objecte (paper, plàstic, metall, etc.) i s’ha fet les peculiaritats de la seua conservació i restauració (humitat, pols, fongs, etc.).

Per últim, l’alumnat ha tingut la oportunitat de netejar el seu objecte amb els bastonets que fan servir els professionals de la restauració.

Es tracta d’una activitat que forma part del programa “Descobreix la teua ciutat” que organitzen els Serveis Eduactius del Baix Ebre.