Tots dansen al Teatre Auditori Felip Pedrell

Divendres dia 4 de maig es van fer dues sessions de l’espectacle Tots dansen, en què van participar tots els alumnes de 2n d’ESO del nostre institut. El dia abans ho van fer conjuntament l’Institut Joaquín Bau i l’Institut Escola Daniel Mangrané.

La primera sessió es va fer al matí, davant de tot l’alumnat de 1r d’ESO, i la segona a la tarda, oberta al públic, majoritàriament familiars, que va omplir la platea del Teatre Auditori Felip Pedrell.

Després de moltes hores d’assaig per part de l’alumnat i de fins a cinc viatges a Barcelona per fer la formació del professorat, va arribar l’esperat dia de l’actuació.

El projecte ha estat dirigit pel coreògraf Toni Mira i s’ha dut a terme amb el suport especial de la coreògrafa local Marta Viladrich. Les professores Mariló, Núria i Maria Josep, encapçalats pel professor d’Educació física Jorge Sanz han estat els responsables del centre per tirar-lo endavant.

L’actuació constava de quatre parts ben diferenciades, una dels quals donava prioritat als alumnes i professors a aportar la seua visió de la música amb la improvisació.

En definitiva, una experiència espectacular i molt enriquidora.

Vegeu també el reportatge “Més de 200 alumnes de Tortosa se preparen pel Tots Dansen“, emès a Canal Terres de l’Ebre (21 de març 2018, on s’expliquen els preparatius.

Nota: Disculpeu que no tinguem unes imatges millors.