Teatre per als xiquets i xiquetes de 5è de primària de l’Escola Sant Llàtzer

Divendres 10 de juny, a les 9.30 del matí, l’alumnat de l’optativa Fem teatre de 1r d’ESO van representar per segona vegada l’adaptació de l’obra El petit príncep que hem estat llegint i treballant durant tot el curs a la sala multiusos de l’institut.

En aquesta ocasió l’hem adaptat i ajustat per a ser contada i representada per als xiquets i xiquetes de 5è de primària de l’Escola Sant Llàtzer.

Com el lloc de representació és tan diferent de l’escenari del Teatre Auditori Felip Pedrell on vam estrenar l’obra el passat , vam decidir de trencar la quarta paret i les actrius i actors van interactuar una mica amb el públic, mirant d’engrandir l’espai i que el viatge als diferents planetes i l’arribada a la terra dels nostres petits prínceps fos més dinàmica i divertida per als xiquets i xiquetes de l’escola.

Volem agrair una vegada més a l’alumnat de l’aula d’acollida i a Cinta Alegre l’elaboració dels fantàstics decorats i a Aina Camps, la col·laboració amb el vestuari i les flors.

Georgina i Sandra