Tallers sobre seguretat a internet i les xarxes socials

Aquest curs hem preparat uns tallers per al nostre alumnat sobre seguretat a internet i les xarxes socials.

La majoria estan previstos per al primer trimestre i seran impartits per agents de la secció de relació amb la comunitat dels Mossos d’Esquadra.

A 2n d’ESO es faran unes sessions que porten per títol Comença el joc. Es tracta de situar els joves en la societat actual i explicar-los quines responsabilitats es deriven de les seves actuacions.

A 3r d’ESO s’oferirà una activitat en relació al servei comunitari; es mirarà de formar un grup d’alumnes que després faran de transmissors als companys de 1r d’ESO (Internet segura de Tu a Tu).

A 4t d’ESO es treballarà en un taller anomenat Share; a partir d’un video es treballen aspectes de seguretat en les xarxes socials, conductes segures, responsabilitat penal, autoestima, situacions de risc…

Per a les famílies també es faran intervencions.

Més informació: Internet, xarxes socials i aplicacions (Mossos d’Esquadra)