Taller de rap a 1r d’ESO

La Secretaria de Política Lingüística a les Terres de l’Ebre ens va oferir a principi de curs de fer un taller de rap a l’institut i el grup classe escollit va ser 1r d’ESO B.

El taller s’ha fet en tres sessions repartides entre els mesos de desembre i gener.

A la primera sessió, Manel, de l’escola popular itinerant Versembrant, va explicar els conceptes necessaris per poder crear posteriorment la lletra del rap.

A la segona sessió, els alumnes van crear la lletra del rap i van enregistrar la cançó a l’aula d’informàtica en grups reduïts.

A continuació podeu escoltar la cançó del rap que porta per títol “Delinqüència“.

Finalment, després de les vacances nadalenques, van gravar el videoclip per diferents espais de l’institut.

Estem esperant-ne el videoclip! Quan ens arribe, el compartirem a les xarxes. Segur que és molt xulo!

Molt bé, 1r d’ESO B!