Sortida cultural a Barcelona amb l’alumnat de 4t d’ESO

El passat 18 de desembre, els alumnes de 4t de l’Institut Cristòfol Despuig vam realitzar una sortida cultural a Barcelona organitzada pel departament de Ciències socials.

Vam sortir a les 8.30 amb autobús des de l’institut. A l’arribar a Barcelona ens vam distribuir en grups i vam visitar el Museu d’Història de Catalunya, on vam realitzar un taller sobre la Revolució Industrial i les diverses classes socials. Una de les activitats va ser caracteritzar un personatge de l’època.

Després de visitar el museu, vam anar caminant per la Via Laietana fins al Passeig de Gràcia. Un cop allà ens vam separar en grups de quatre persones per a realitzar una activitat sobre el modernisme. Ja al vespre vam arribar a Tortosa.

Alumnes de 4t ESO A