Sortida a Terrassa

El passat dia 16 de febrer un grup d’alumnes de 3r d’ESO vam sortir en autobús a les vuit en punt del matí des de l’institut en direcció a Terrassa. Encara recordo quan les noies no paraven de cantar reggeteon! Després d’una hora i mitja de viatge, vam parar a una gasolinera per a esmorzar i hi vam estar mitja hora. A posteriori, vam pujar a l’autobús per seguir el viatge cap a Terrassa. Quan vam arribar, després de dues hores, encara no s’havia obert el museu; així, doncs, que vam anar a donar un tomb per Terrassa i dinar.

Eren les dos i mitja de la tarda i el museu ja era obert i hi vam entrar a fer la visita. Allí ens van explicar que el museu antigament era una indústria tèxtil de l’edat moderna, i que tenia diferents seccions, que formaven el museu actual.

2017-02-24-photo-00000004 2017-02-24-photo-00000005

Després vam fer un taller sobre l’electricitat, que va durar aproximadament unes dues hores.

2017-02-24-photo-00000006 2017-02-24-photo-00000008

2017-02-24-photo-000000010

Quan vam acabar la visita, havíem d’esperar l’altre grup que hi havia entrat després de nosaltres, i per això vam decidir fer una altra volta per Terrassa i comprar o visitar les tendes de la zona.

Quan va acabar l’últim grup, vam marxar cap a la parada de autobús per esperar el nostre autobús. Eren les sis i quaranta cinc minuts quan sortíem en l’autobús de Terrassa —i sentíem com les noies cantaven un altre cop. Aproximadament vam arribar a les nou de la nit: tots estàvem esgotats del llarg viatge, però va valdre la pena el cansament!