Segona fase del projecte Energía con conciencia

El passat dimecres dia 20 d’abril, els alumnes de 4t ESO A i alguns alumnes de 4t ESO C van participar en les activitats de la segona fase del projecte Energía con conciencia de la Fundación Repsol.

Amb els formadors voluntaris de Repsol, els alumnes van fer una sèrie d’activitats pràctiques sobre el consum d’aigua, llum i calefacció, ja que en la tercera fase del projecte han de dur a terme una auditoria energètica del nostre institut, amb el suport del professorat del departament de Tecnologia i de Ciències de la naturalesa.

Una vegada feta l’auditoria, presentaran les conclusions als companys i a la fundació per participar en el campionat, els guanyadors del qual l’any passat van que obtenir un premi de 7.000 i 3.000 euros respectivament.

Per més detalls, vegeu aquesta altra notícia.