Que no ens tallen les ales

Per celebrar el Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra les Dones,  hem dut a terme diverses actuacions, des de l’ESO i l’Aula d’acollida, participant amb la decoració artística.

Hem elaborat un mural molt bonic contra la violència de gènere, enganxant moltes papallones  de color lila que és el color de la igualtat hem format un llaç de solidaritat sota el lema « Que no ens tallen les ales».

Tot l’alumnat de 3r d’ESO també ha participat amb la decoració artística, elaborant cartells contra la violència de gènere. Dues parts  importants de l’exposició són la visibilitat del talent i la creativitat de tot l’alumnat i al mateix temps  conscienciar sobre la xacra social que és la violència de gènere..