Programa de ràdio Especial Sant Jordi

Ja podeu escoltar en diferit el programa de ràdio Especial Sant Jordi que vam emetre i gravar en directe amb els nostres mitjans al vestíbul de l’institut el dia 26 d’abril.

Programa 05. Especial Sant Jordi (26/04/2019)

Primer vam entrevistar Begoña, professora de Castellà, que ens va explicar les activitats de l’exposició de treballs dedicats a l’escriptora mexicana Sor Juana Inés de la Cruz, entre les quals vam destacar el concurs de raps.

En acabat vam entrevistar Albert, professor de Català, que ens va explicar els actes d’homenatge al poeta català Joan Brossa, amb motiu del centenari del seu naixement. Com a mostra, vam escoltar les gravacions d’alguns dels vídeos seleccionats en el Concurs de lectura de poemes de Joan Brossa.

També vam entrevistar Núria, professora de Socials, que ens va dir quin llibres li han regalat aquest Sant Jordi.

El programa va acabar amb la presentació els guanyadors i guanyadores de tres concursos: el IX Concurs de relats breus, que enguany ha organitzat la biblioteca, i els concursos de Recetas celestiales ilustradas i Raps feministas, que ha organitzat el departament de Castellà.