Presentació del Manual de primers auxilis

Un equip d’infermeres i infermers de l’Institut Català de la Salut de Terres de l’Ebre, referents del Programa salut i escola, ha elaborat un Manual de primers auxilis per a escoles i instituts, amb l’objectiu que els professionals de l’ensenyament disposin d’una eina de consulta pràctica en situacions d’urgències i emergències mèdiques.

L’acte de presentació es va fer el passat dia 24 de gener als Serveis Territorials d’Educació a les Terres de l’Ebre, i va anar a càrrec de Montserrat Perelló, directora dels Serveis Territorials d’Educació; Mar Lleixà, directora dels Serveis Territorials de Salut, i Sònia Ponce, coordinadora de la publicació i referent territorial del Programa salut i escola a les Terres de l’Ebre i al nostre institut.

Font: Presentació del Manual de primers auxilis. Gerència Territorial Terres de l’Ebre (30/01/2019).