Participem en l’acte de presentació de la revista d’ Amics dels Castells

Ahir, dia 7 de març, el nostre centre va col·laborar activament en la presentació de la Revista d’Amics del Castells.
L’institut és soci d’aquesta entitat des de fa molts d’anys, gaudim de serveis com excursions guiades per al nostre alumnat amb professionals que estimem el patrimoni i la ciutat i que fan nàixer en els nostres alumnes interès vers la història i la ciutat.
Va engegar l’acte el president de l’entitat, Jordi Mulet, tot anunciant una actuació musical de la nostra directora Cinta Accensi i el professor de Tecnologia del nostre centre (i també “tuno”) Àngel Mulet. Van interpretar la Cancó de fer camí, basada en un poema de Maria Mercè Marçal, tot un homenatge a la dona i al 8 de març.
Al final de l’acte la nostra alumna de 2n ESO C, Valeria Garcia Llorach, va interpretar cantant dos peces de manera magistral.
Tot un orgull d’alumna, de directora, professor i alumnes. Visca l’art i les lletres!
Encoratgem a altres centres a fer-se socis d’Amics de Castells ja que és una quantitat molt simbòlica i així es pot gaudir d’aquestes activitats relacionades directament amb el currículum.
Una jornada per recordar!