Participem en el projecte Transformem un raconet

Dijous 9 de maig, es va fer l’acte oficial de la inauguració dels bancs en el projecte “Transformem un raconet”.

Per tercer any consecutiu hem participat en la iniciativa “Transformem un raconet”, organitzada per l’àrea de Joventut de l’Ajuntament de Tortosa, que com sabeu consisteix a transformar els bancs d’un espai públic de Tortosa. En aquesta ocasió han estat els del passeig Jaume I, més coneguda com la plaça del Temple.

Aquest any han estat escollits dos dels dissenys que ha presentat l’alumnat de tercer d’ESO del nostre centre.

Un d’ells porta de títol “Entre pont i pont”, que representa el pont roig en el respatller i el pont vell en el seient del banc, amb l’església del Roser a una banda.

L’altre es titula “Efecte òptic” i representa una sèrie de cubs amb efecte tridimensional, pintats amb colors variats.

Un cop més heu deixat la vostra empremta i la de l’institut en un espai de la ciutat.

Felicitats!