Participem en el projecte Energía con conciencia

El nostre institut és un dels divuit centre educatius de tot Espanya que participa en la segona edició del projecte educatiu Energía con conciencia.

Es tracta d’un projecte educatiu posat en marxa per la Fundación Repsol, dirigit a estudiantes de 3r i 4t d’ESO, amb l’objetiu de concienciar els jóvens en l’ús responsable de l’energia.

El programa constarà de quatre fases:

Fase I. El professor introdueix els conceptes clau als alumnes per a preparar el programa.

Fase II. El voluntariat de Repsol acut a l’aula per realitzar les activitats al llarg d’una jornada escolar aproximadament.

Fase III. Els alumnes comencen a dur a terme l’auditoria energètica, amb el suport del docent, que els guia al llarg de dues o tres setmanes en què es desenvolupa el projecte.

Fase IV. Els alumnes comparteixen finalment presenten el seu informe d’auditoria i comenten les conclusions amb la resta del centre educatiu.

Us tindrem informats.