Participem al concurs Picalletres

Dimecres 19 de gener, un grup d’alumnes de 3r d’ESO va participar en el concurs lingüístic Picalletres, que es va gravar als estudis de Canal Terres de l’Ebre

Es tracta d’un concurs de lletrejar paraules en català on cada setmana s’enfronten dos instituts de les Terres de l’Ebre.

El primer dia hi van ser Adaïr, Hannan, Pau, Francesc, Edgar, Marc, Lluc i Maria, repartits en dos equips.

L’Institut Cristòfol Despuig va resultar ser un dels quatre centres amb millor puntuació i, per això, l’endemà Hannan, Egdar i Marc ens van representar a la semifinal, acompanyats per Adaïr, Pau i Francesc, hi van tornar a anar per competir a les semifinals i qui sap si també a la final!

Aviat sabrem com va anar el concurs, que s’emetrà aviat per televisió a Canal Terres de l’Ebre.