Oferta d’activitats extraescolars del curs 2012-2013

En aquest curs 2012-2013, l’Institut Cristòfol Despuig ha concentrat l’horari lectiu de l’alumnat d’ESO i Batxillerat de 8 a 14.30 h.

Des de l’Institut Cristòfol Despuig entenem que l’activitat lúdica, artística i esportiva associada a l’acadèmica ajuden a l’educació integral de l’alumnat i, per això, tot i les dificultats econòmiques, ha fet un esforç i ha programat un seguit d’activitats extraescolars per complementar la formació dilluns, dimarts i dijous a la tarda.

Hi ha dos tipus d’activitats: les activitats vinculades a la biblioteca i les activitats vinculades a l’esport.

La comissió de la biblioteca ha preparat un seguit d’activitats guiades per professorat del projecte Biblioteca Puntedu que fomenta tota una sèrie d’actuacions encaminades al foment de la lectura.

Les activitats esportives són finançades pel centre, gràcies a la col·laboració de l’alumnat de l’Associació Esportiva Escolar Cristòfol Despuig. Per això només hi haurà una quota anual de 10 € (per cada activitat).

L’alumnat interessat haurà de recollir el full de pagament a consergeria i fer l’ingrés al compte corrent de Caixa Penedès de l’institut i retornar la còpia a consergeria.

Per més informació, descarregueu-vos aquest document en format PDF.