Lliurament dels certificats DELF a l’alumnat de Francès

Aquesta tarda, a l’Auditori Felip Pedrell de Tortosa, s’ha fet l’acte oficial de lliurament dels diplomes DELF en llengua francesa als alumnes de tots els instituts de les Terres de l’Ebre que van superar les proves d’aquest nivell d’idioma.

Felicitem a la quinzena d’alumnes d’ESO, batxillerat i batxibac del nostre institut que han recollit els seus certificats A2, B1 i B2, i a l’alumna Àngela Querol, que ha fet un dels parlaments, en què ha fet un reconeixement a les professores de Francès.

Enhorabona!

* El Diplôme d’études en langue française o DELF és un certificat de competència lingüística en francès per als parlants no nadius del francès, administrat pel Centre international d’études pédagogiques en nom del Ministeri d’Educació.