Distribució dels llibres de text del curs 2013-2014

Image

Dilluns 1 i dijous 4 de juliol de 2013, de 16.00 a 20.00 h, es farà la distribució de llibres de text a l’aula magna. Aquest dia s’han de portar els llibres que es volen vendre a l’empresa Bookiwi que gestiona la compra-venda de llibres conjuntament amb l’AMPA.

Alumnat nou ESO: de 16 a 17 h

Primer i segon ESO actuals: de 17 a 18 h

Tercer i quart d’ESO actuals: de 18 a 19 h

Batxillerat actual i alumnat nou de batxillerat: de 19 a 20 h

Descarregueu-vos aquesta circular amb la informació detallada
.

En aquesta altra pàgina trobareu la llista dels llibres de text de tots els cursos d’ESO i batxillerat del curs 2013-2014.

– Es poden portar llibres de fins a dos cursos anteriors per vendre (s’acceptaran si no estan descatalogats).

– Si no s’ha omplert la fitxa d’inscripció es podrà fer en aquell moment per donar-se d’alta.

– La quota de l’AMPA (15 €) s’inclourà en la comanda dels llibres. També es rebrà l’agenda escolar i descomptes en les sortides, entre altres avantatges.

– Qui no vulgui comprar els llibres amb aquest sistema igualment es pot fer soci de l’AMPA (quota de 15 €) per poder tenir l’agenda de l’institut i descomptes en les sortides, entre altres avantatges. Cal demanar l’imprès a la secretaria de l’institut.