L’institut amb la Marató de TV3 2011

Image

Dijous 15 de desembre, uns dies abans que comence La Marató de TV3 el dia 18 de desembre,
que enguany està dedicada a la regeneració i trasplantament d’òrgans i teixits, l’Institut Cristòfol Despuig ha organitzat unes sèrie d’activitats en suport de la Marató 2011.

Per més detalls, vegeu la notícia completa.

A l’hora del pati a partir de 10.45 h, es llegirà un manifest sobre el tema de La Marató, i es lliuraran els premis al millor eslògan i al millor mural exposats al vestíbul del centre, elaborats pels alumnes d’ESO a l’hora de tutoria la setmana abans. Per acabar, els alumnes de 1r d’ESO faran una unflada de globus.

A continuació, a les 11.30 i a les 12.30 h, els exalumnes Gerard Mora López, infermer, i d’Albert Martín, estudiant de Medicina, faran unes xarrades a l’alumnat de 4t d’ESO i batxillerat que porten per títol "Quan acaba una vida en comencen sis".

Vegeu-ne un resum Activitats populars al Baix Ebre de la Marató de TV3.