L’exposició ‘Estima l’aigua, cada gota compta’, al vestíbul de l’institut

Com cada any, el dia 22 de març se celebra el Dia Mundial de l’Aigua amb l’objectiu de conscienciar sobre la importància de l’ús sostenible de l’aigua.

Amb motiu d’aquesta celebració, la comissió d’Escola Verda ha demanat a l’Agència Catalana de l’Aigua l’exposició Estima l’aigua, cada gota compta, que aquests dies es podrà veure al vestíbul de l’institut.

L’exposició està formada per sis plafons on es citen alguns consells d’estalvi d’aigua en l’àmbit domèstic familiar, per a aconseguir una bona gestió de l’ús de l’aigua a les nostres llars. L’objectiu és conscienciar a les persones i a les famílies de la importància de l’estalvi de l’aigua a casa, evitant afeccions al medi col·laborant en l’estalvi econòmic a les nostres llars.

A més a més, aquesta setmana l’alumnat de 3r d’ESO visitarà l’Estació depuradora d’aigües residuals (EDAR) de Tortosa-Roquetes.