L’alumnat de l’Institut Cristòfol Despuig participa en el projecte pilot Canal de reporters

Aquest curs el nostre centre forma part del projecte pilot Canal de reporters, un programa innovador organitzat pel Departament d’Educació juntament amb l’eduCAC.

L’objectiu d’aquesta proposta és intercanviar i compartir experiències d’aula i de centre, així com també fomentar i desenvolupar la competència digital i comunicativa, a nivell oral i escrit.

L’oportunitat de participar en aquest programa ens permetrà consolidar i millorar el projecte de la revista del nostre l’institut i potenciar la inclusió a través de l’esport al pati amb el projecte de coeducació.

L’alumnat tant de l’aula d’acollida com de les diferents optatives de llengua seran els protagonistes de dur a terme les activitats que presentarem al nostre “Canal de reporters”, en el qual participaran centres de tot Catalunya.

#canaldereporters