L’alumnat de batxillerat al cicle de conferències per la reactivació econòmica de les Terres de l’Ebre

Dijous 24 de febrer, l’alumnat de 1r de batxillerat Humanístic-Econòmic, va anar a l’Aula didàctica del Museu de Tortosa per a assistir la primera jornada del cicle de conferències per la reactivació econòmica de les Terres de l’Ebre, que organitza l’Ajuntament de Tortosa.

En aquesta primera jornada, Joan Antoni Melé, president de la fundació Dinero y Conciencia i formador en valors va pronunciar una conferència adreçada a adolescents que portava per títol “Què volem fer de les nostres vides en el temps que ens ha estat concedit? Com mantindre la llibertat en temps de crisi”.

Més informació: Tortosa programa un cicle de conferències de temàtica econòmica per a esperonar la reactivació postcovid. L’Ebre (16 de febrer de 2022).