L’alumna Núria Carles guanya el primer premi del programa l’ODS Youth Academy Challenge Terres de l’Ebre

L’alumna Núria Carles ha guanyat el primer premi del programa l’ODS Youth Academy Challenge Terres de l’Ebre en la seua primera edició pel treball «Bioplàstics, són la solució al problema del littering?».

Els premis impulsats per la Fundació Cívica Innòmnium tenen com a objectiu incentivar treballs de recerca entre l’alumnat de batxillerat amb l’assessorament de tutors i científics d’entitats mediambientals per identificar les problemàtiques medioambientals del territori i impulsar projectes sostenibles.

Els premis es van lliurar dimecres 8 de setembre al Museu de Tortosa en el marc del Terres Travel Festival, on van recollir el premi les seues professores.

Més informació:

Un certamen premia el compromís mediambiental dels estudiants de Tortosa. Diari de Tarragona (8/9/2021).

L’ODS Youth Academy Challenge premia el compromís mediambiental al Delta. Aguaita.cat (8/9/2021).

Premiats cinc treballs de recerca i un gràfic d’alumnes de Tortosa, Amposta, Flix, Gandesa i Roquetes. Imagina Ràdio (7/9/2021).

Vuit alumnes ebrencs, premiats per oferir solucions a les problemàtiques del Delta. Canal21 (8/9/2021).