La Marató de TV3 a l’Institut Cristòfol Despuig

Divendres 14 de desembre el nostre institut se sumarà als actes de suport a La Marató de TV3 que enguany se centra en la lluita contra el càncer.

Uns dies abans, dimarts 11 de desembre, a les 13.30 h, l’equip oncològic de les Terres de l’Ebre farà una xarrada a l’aula magna del nostre institut, ala qual assistirà l’alumnat de 1r i 2n de batxillerat.

Les activitats previstes per a divendres es faran a l’hora del pati, que serà des de les 11.00 fins les 11.45 h:

· Lectura d’un manifest per part dels alumnes, al vestíbul de l’institut.

· Penjada de globus i eslògans fets a tutoria per part de l’alumnat de 1r d’ESO.

· Penjada de murals fets pels alumnes de 2n d’ESO a les classes d’Educació visual i plàstica.

Els donatius es podran fer durant tot el dia a secretaria.

Entreu a la pàgina web de La Marató de TV3 per veure un resum d’aquestes i altres activitats que es faran al nostre institut.

Si voleu veure quines activitats es van fer l’any passat en suport de La Marató de TV3, visiteu aquesta pàgina del bloc d’Extraescolars.