Jobshadowing a Alemanya amb el CETE+

La setmana del 8 al 12 d’abril, el professor Darío Sabaté ha tingut l’oportunitat de participar en un jobshadowing (viatge d’observació) a un Gymnasium, a Meinerzhagen (Alemanya), juntament amb companys de l’Institut Duc de Montblanc de Rubí i l’Escola El Miracle de Tarragona. El viatge gira envers el projecte Erasmus+ i el CETE+. L’objectiu ha estat poder conèixer la metodologia sobre com treballa un centre alemany la internacionalització i la implementació de la millora del domini de les llengües estrageres. Ha estat una experiència molt enriquidora que explicarem al claustre en tornar al centre, per poder millorar a poc a poc, ampliant així la xarxa de centres que volem transferir a l’alumnat, així com la idea de la seva pertinença europea.