Ja tenim un nou número de la revista Fem rogle

Image

Ja tenim el número 3 de la revista del centre, Fem rogle, el primer d’aquest curs.

Amb més de trenta articles diversos, la revista impresa a tot color ha comptat amb la col·laboració de vint-i-vuit alumnes, professors i professores del centre.

Entre els articles publicats hi ha articles d’opinió, impressions des de la universitat d’exalumnes nostres, cròniques de les activitats que s’han fet enguany (celebracions com ara el Correllengua, la Marató, Nadal, etc.; sortides al teatre a Tarragona i Barcelona, excursions al Coll de l’Alba o a la Foradada, les activitats del Pati dinàmic i Esport al pati, els projectes educatius Puntedu i Escola Verda, conferències, concursos…), tot il·lustrat amb un munt de fotografies.

Ara ja podeu descarregar-vos o llegir en línia la revista del centre Fem rogle.