Ja tenim biblioteca escolar Puntedu

Image

El Departament d’Ensenyament ha atorgat al nostre institut el projecte de biblioteca escolar Puntedu, inclòs dins els Programes d’innovació educativa, amb una dotació de 2.000 euros.

La convocatòria, a la qual es van presentat més de 400 centres educatius de Catalunya, ha seleccionat un centenar de centres, entre ells el nostre.

Enhorabona!

El programa Puntedu té per objectiu potenciar la biblioteca escolar "puntedu" com un espai de recursos on poder trobar tot tipus d’informació en diferents tipus de suport a l’abast de l’alumnat, del professorat i de la comunitat educativa, prioritzar el seu ús com a espai d’aprenentatge en el desenvolupament de les diferents àrees curriculars, per tal que l’alumnat es formi com a persona autònoma, crítica i constructora del seu propi coneixement a través de la cerca, la investigació i el treball en diferents fonts d’informació, i promoure l’hàbit lector.