Ja som una biblioteca escolar Puntedu

Fa uns dies ha sortit la resolució del Departament d’Ensenyament que atorga al nostre institut el projecte de biblioteca escolar Puntedu, inclòs dins els Programes d’innovació educativa, amb una dotació de 2.000 euros.

La convocatòria, a la qual es van presentat més de 400 centres educatius de Catalunya, ha seleccionat un centenar de centres, entre ells el nostre.

Aprofitem per felicitar també als altres instituts i escoles de les Terres de l’Ebre que també han estat seleccionades en aquesta convocatòria: l’Escola Consol Ferré i l’Escola Soriano Montagut, d’Amposta; l’Institut Les Planes, de Santa Bàrbara; l’Institut Escola Daniel Mangrané, de Jesús; i el ZER Terra Alta Nord, de Vilalba dels Arcs.

Enhorabona!

Per més detalls, vegeu la Resolució de 29 de novembre de 2011 del Departament d’Ensenyament.