Hem participat en la Mostra de Teatre Escolar del Baix Ebre 2022

Dimarts 17 de maig, l’alumnat de 1r d’ESO de l’optativa Teatre va representar l’obra El petit príncep, d’Antoine de Saint Exupéry, a la 37a Mostra de Teatre Escolar del Baix Ebre.

Es tracta d’una adaptació teatral d’aquest clàssic de la literatura francesa, que ha estat traduït a més de dues-centes cinquanta llengües.

Tot l’alumnat de 1r d’ESO va assistir a l’estrena que es va fer al Teatre Auditori Felip Pedrell, que estava ple de públic.

També hi van ser els alumnes de l’aula d’acollida, que són els que han fet els decorats de l’obra.

A més a més, també van poder veure tres obres de tres instituts més de Tortosa: “Annie”, de Thomas Meehan (INS Dertosa), “El tren de les estrelles, de Pili Ibàñez Martí (IE Daniel Mangrané) i “A la maleta poso la vida” de Núria curto (IE Temple).

Felicitem l’alumnat de Teatre i les professores Georgina, Sandra i Cinta per l’èxit obtingut.