Hem participat al mSchools Student Awards 2018

El passat dissabte dia 9 de juny de 2018 es va celebrar el lliurament dels mSchools Student Awards 2018 a La Farga de L’Hospitalet. Aquesta jornada, que reconeix el treball realitzat a les aules durant tot l’any, va reunir més d’1.500 membres de la comunitat educativa.

El certamen, en què han participat més de 550 alumnes de tot Catalunya amb un total de 118 projectes, va premiar 25 equips en tres categories: App Education, Mobile HistoryMap i Scratch Challenge. Per conèixer el desenvolupament de la jornada visiteu Twitter.

El nostre institut hi va participar en la categoria App Education amb dos projectes: Music Masterclasses i Travel Books, elaborats per dos equips d’alumnes de 3r d’ESO que van resultar finalistes. Vegeu aquí una descripció completa dels equips de l’institut.

Tot i que no van resultar premiats, el fet de ser finalistes i poder participar en la jornada va ser una bona recompensa.