Hem anat a la II Jornada francòfona d’impuls al BatxiBac de Tarragona

cartell-2-jornada-francofona-2017_editora_749_19_1_editora_749_19_1
El passat dimecres 22 de març, l’alumnat de batxibac, juntament amb un grapat d’alumnes de quart d’ESO i la professora Cinta Cabrera, vam assistir per segon any consecutiu a la Jornada francòfona d’impuls al BatxiBac que es va fer a la Facultat de Lletres de la Universitat Rovira i Virgili, a Tarragona.

20170322_142252_003_01

A les 9.30 h van fer la presentació de la jornada a l’aula magna i a continuació va tenir lloc una conferència d’hora i mitja sobre la colonitazció de França a l’Àfrica (i més concretament Senegal). Després d’uns vint minuts d’esmorzar, va tenir lloc la segona conferència, aquest cop sobre literatura, on ens van parlar d’un dels llibres que tenim al currículum d’aquest any: Vendredi ou les limbes du Pacifique, de Michel Tournier.

Després de les conferències, els alumnes vam ser dividits en grups per fer diversos tallers d’una hora sobre llengua, història i literatura en francès (les matèries que es cursen al batxibac) i allí alguns vam poder retrobar-nos amb coneguts que vam fer la jornada passada i conèixer nous alumnes de batxibac d’altres instituts de Catalunya.