Guardonats en els XIII Premis esportius del Baix Ebre

Dissabte 17 de desembre a la tarda es va fer el lliurament dels XIII Premis esportius del Baix Ebre al pavelló de l’Aldea.

L’alumnat de l’AEE Institut Cristofol Despuig hi va ser present en tennis taula, amb resultats molt brillants.

XIII Premis esportius del Baix Ebre

A títol individual, en cadet, van ser guardonats Gemma Melero, 1a a la Final Territorial i 2a a la Final Nacional; Cèlia Príncep, 2a a la Final Territorial, 1a a la Final Provincial i 1a a la Final Nacional; i Víctor Grifoll, 2n a la Final Territorial.

XIII Premis esportius del Baix Ebre 2

Per equips, també van rebre un premi l’equip Infantil Masculí, 2n a la Final Territorial; l’equip Cadet Femení, 1r a la Final Territorial, 1r Final Provincial i 1r Final Nacional; i l’equip Cadet Masculí, 2n a la Final Territorial.

Naturalment, també hi hagut alumnat nostre premiat en altres esports, a nivell d’entitats o clubs.

Enhorabona a tots i a totes!