Finalitza el projecte de servei comunitari a la Fundació Tutelar de les Terres de l’Ebre

Dimarts 7 de maig, els alumnes que han fet de voluntaris a la Fundació Tutelar de les Terres de l’Ebre van acabar les sessions d’acompanyament a la gent gran.

Segons la mateixa fundació, “han estat uns voluntaris implicats i participatius que han viscut realitats diferents del seu dia a dia i els ha aportat un altra visió de la vida com ells mateixos han manifestat. És el primer curs que hem establert el conveni de col.laboració i la experiència ha estat molt gratificant pel creixement i aprenentatge de tots plegats!”

Aquesta activitat extraescolar forma part del projecte de servei comunitari Institut Cristòfol Despuig.

Font: Fundació Tutelar de les Terres de l’Ebre.