Finalistes del mSchools Student Awards 2018

Durant aquest curs, un grup d’alumnes de 3r d’ESO han participat al mSchools Student Awards 2018, un programa d’aprenentatge mòbil amb múltiples facetes que impulsa Mobile World Capital Barcelona.

Coordinats pel professor Andreu Bonet, aquests alumnes han format cinc equips de treball i han elaborat un projecte d’app, dos dels quals han estat selecionats com a finalistes. Aquí teniu els enllaços i una presentació de les app.

LifeApp THINKERS

Categoria: Inclusió, equitat i educació accessible.

En l’app hi hauria una llista d’esports (futbol, bàsquet, handball, tenis, tenis taula…), on sortiria, per exemple, un mapa de tots els llocs públics on es pot anar a jugar a bàsquet a prop teu. També es donaria la informació sobre si el lloc és públic o és privat; en cas de ser privat donar l’oportunitat de poder comunicar-te amb el propietari, i en cas de ser públic es donaria la informació de l’horari d’obertura i de tancament. A més a més, tu podries penjar llocs que hagis trobat o que et paregui que és un bon lloc per practicar l’esport.

Connecting S&T

Categoria: Empresa i serveis connectats.

L’aplicació consistiaria a connectar diverses persones que comparteixen un mateix interès i necessiten trobar un grup de gent per poder dur a terme aquesta activitat o afició.

Music Masterclasses Get-in

Finalista en la categoria Creació artística-cultural.

Aquesta app vol solucionar els problemes que tenen molts músics per trobar masterclasses i apuntar-s’hi. A la nostra app els participants i els creadors es registraran, es crearan un perfil i escolliran els instruments que toquen. Després elegiran si volen sol·licitar una masterclass o la volen oferir. L’usuari escollirà dins de masterclasses per professional o instrument, on es mostrarà un llistat del que ha escollit, que es podrà localitzar mitjançant Google Maps. També hi haurà un fòrum on podran debatre temes relacionats.

Travel Books Connection

Finalista en la categoria Empresa i serveis connectats.

BookCrossing és la pràctica de deixar llibres en llocs públics per a intercanviar-los amb altres lectors. El problema és que no sabem on trobar aquests llocs i els llibres que podrem trobar i això pot resultar una pèrdua de temps. La nostra app localitza els punts on es troben, quins estan disponibles, informació com l’idioma, l’autor, el gènere… També pots trobar usuaris amb qui compartir opinions.

Virtual Wardrobe BrandsAPP

Categoria: Empresa i serveis connectats.

L’aplicació que hem dissenyat és un armari virtual on pots compartir roba amb els teus amics i controlar a qui li deixes. Contindrà un xat on puguis contactar amb la persona que li prestes alguna cosa per assegurar-te que t’ho torni. Tu pots triar a totes i cada una de les persones que poden entrar al teu armari i d’aquesta manera poder fer-lo servir només amb els teus amics o les persones que coneixes.

Enhorabona a totes i a tots pel treball fet.