Fi dels tallers d’estudi assisit PROA

Us informem que aquest curs s’han suspès definitivament els tallers d’estudi assistit del programa PROA per ajudar l’alumnat a la realització de tasques escolars i a l’adquisició d’hàbits d’estudi (fer deures, preparar exàmens, aprendre a usar l’ordinador, millorar les tècniques d’estudi, etc.).
Aquests tallers es van poder dur a terme dilluns, dimarts i dijous de 17.30 a 18.30 h, del mes de novembre fins al març. Al mes d’abril es van suspendre transitòriament, a l’espera de la presentació dels pressupostos de l’Estat que, en principi, estava previst que no retallarien la partida del programa PROA.
Sapigueu també que, preveient una retallada menor, al mes de febrer vam interrompre el servei de la biblioteca, que estava oberta tres hores a la setmana en acabar les classes, gràcies a l’ajut del programa PROA.
Ara que s’han fet públics els pressupostos de l’Estat, ens han comunicat que tan sols comptem amb el 75% del pressupost oferit a l’inici de curs i, per tant, ens hem vist obligats a interrompre els tallers.
Ho lamentem profundament.