Festa fi de curs

Divendres 16 de juny es va fer la festa de fi de curs a la planta baixa de l’institut, que estava decorada amb globus de colors.

Abans dels actes festius, es va fer l’assemblea extraordinària de l’AMPA, en la qual es va parlar de l’estat de comptes, de les actuacions fetes per a l’alumnat i de les col·laboracions amb l’institut  i de les propostes per al curs vinent.

orles17-1

A les set i mitja de la tarda van començar els actes festius presentats per Mihaela i Marc.

orles17-2

La sala d’actes estava plena de públic per poder veure l’obra de teatre El vestidor, de Josep M. Uyà, posada en escena per un grup d’alumnes de 3r ESO dirigit per les professores Maria Josepa Altadill i Núria Estivill.

orles17-3 orles17-4

orles17-5 orles17-6

orles17-7 orles17-8

En acabar la representació les professores van rebre un bonic ram de flors i l’alumnat un obsequi de mans del director de l’institut.

orles17-9 orles17-10

A continuació es van donar els premis a les millors trajectòries acadèmiques a David Calvo, Genís Nogués, Gabino Aixendri i Neus Jarque, de 4t d’ESO, i Fatima Abdelouahab i Olivia Stoicev, de 2n de batxillerat.

orles17-11

orles17-13 orles17-14

orles17-19

Després es va fer entrega de les orles a l’alumnat de 4t ESO i 2n de batxillerat, que van passar un a un a recollir l’orla de la mà dels respectius tutors i tutores.

orles17-21

Per acabar, l’AMPA va oferir un refrigeri amenitzat amb música de ball fins passada la mitja nit.

orles17-22 orles17-23

Rasa Kuizinaité