Èxit de participació en el IX concurs de microrelats de terror 2018

El jurat del IX concurs de microrelats de terror 2018 ja ha fet la selecció dels millors relats d’enguany.

Com cada any, la participació ha estat molt alta, amb gairebé dos-cents concursants de catorze escoles de primària i deu centres de secundària, batxillerat i cicles formatius de totes les comarques de les Terres de l’Ebre.

Concretament hi han participat les escoles de primària Sant Miquel d’Ascó, Sant Miquel i Riumar de Deltebre, Consol Ferré d’Amposta, Maria Garcia Cabanes de l’Aldea, Horta Vella de Sant Carles de la Ràpita, Sant Roc de Paüls, Xerta, Benifallet, Raval de Cristo de Roquetes, Remolins, Cinta Curto, El Temple i Sant Llàtzer de Tortosa; i els instituts de Roquetes, Deltebre, Sòl de Riu d’Alcanar, Montsià i Ramon Berenguer IV d’Amposta, Terra Alta de Gandesa, Julio Antonio de Móra d’Ebre, Institut de l’Ebre, Dertosa i, naturalment, de l’Institut Cristòfol Despuig, de Tortosa.

L’acte de lliurament de premis està previst divendres 21 de desembre, a les 12.00 h., a la mateixa biblioteca.

Els guanyadors del concurs són els següents:

Categoria primària

Relats en català: «Era l’hora», de Maria Paladella Cid, Escola Sant Roc, Paüls; «Casa en venda», de Rosa Fornós Nivera, Escola Raval de Cristo, Roquetes; «Malson trencat», de Paloma Sainz Sampedro, Escola Cinta Curto, Tortosa; «El monstre de sota del llit», d’Arnau Figueras, Escola Xerta, Xerta; «Una història de Halloween», d’Àngel Labordeta Pitarch, Escola Horta Vella, Sant Carles de la Ràpita; «Les disfresses misterioses», d’Anna Mas Ferrús Escola Sant Miquel, Ascó «A sota del llit», de Marc López Gisbert Escola Sant Llàtzer, Tortosa

Relats en castellà: «Trenween», d’Aleida Serrallonga Escuin, Escola Consol Ferré, Amposta; «El niño fantasma del viejo gimnasio», de Lluc Sarrà Escola Consol Ferré, Amposta.

Relats en anglès: «A Horror Story», d’Elsa Tomàs Rubiales, Escola Riumar, Deltebre; «The Enchanted Castle», d’Eduardo Gerghelas, Escola El Temple, Tortosa.

Categoria secundària

Relats en català: «La sang dels arbres», de Gemma Lluís Porres, Institut Ramon Berenguer IV, Amposta; «Soc una bona mare», de Marta Pujol Plassa, Institut Ramon Berenguer IV, Amposta.

Relats en castellà: «Dentro del bosque», de Cinta Vega Tomàs, Institut Roquetes, Roquetes; «Mi muerte fue en una estancia a medianoche», de Bryan Fernández Ruiz, Institut Sòl de Riu, Alcanar; «Enrique I y su “hijo”», d’Enric Pino Vargas, Institut Cristòfol Despuig, Tortosa.

Relats en anglès: «His lasts words», de Dídac Boldó, Institut Dertosa, Tortosa.

Categoria batxillerat i cicles formatius

Relats en castellà: «L’acompanyant», d’Amparo Morcillo, Institut de l’Ebre, Tortosa; «L’ombra del panissar», d’Alba Murcia Navarro, Institut Deltebre, Deltebre.

Relats en castellà: «Brisa», d’Àngela Querol March, Institut Montsià, Amposta; «Un buen padre», d’Aida Campos Ortiz, Institut Ramon Berenguer IV, Amposta.

Relats en anglès: «Horror Story», de Sandra Vallés Brull, Institut Dertosa, Tortosa.

Relats en francès: «Ma femme», d’Antoni Moreno Jurado, Institut Cristòfol Despuig, Tortosa.

Enhorabona!