Èxit de la participació de l’institut a la 33a Mostra de Teatre Escolar del Baix Ebre

Del 9 al 23 de maig s’ha celebrat la 33a Mostra de Teatre Escolar del Baix Ebre al Teatre Auditori Felip Pedrell de Tortosa, amb la participació de 23 centres escolars de la comarca, amb un total de 576 alumnes i 46 professors implicats.

Dimarts 23 de maig, l’últim dia de la Mostra, van actuar els grups dels centres d’ensenyament secundari: l’Institut Cristòfol Despuig, l’Institut Joaquín Bau, l’Institut Escola Daniel Mangrané i l’Institut de Roquetes.

Els primers a actuar van ser els alumnes de l’Institut Cristòfol Despuig, dirigits per Maria Josep Altadill i Núria Estivill, que van representar l’obra «El vestidor», de Josep M. Uyà, finalista del premi «Ovidi Montllor, 2012».

vestidor2

vestidor1

La representació va ser molt aplaudida pel públic jove que omplia l’auditori i està previst que es tornarà a representar el dia de la festa de final de curs a l’institut.

Enhorabona!