Estrena de l’obra ‘Submergir-se en l’aigua’ a la Mostra de Teatre Escolar del Baix Ebre

Avui 29 de maig, els grups de teatre dels quatre instituts públics de secundària de Tortosa, Jesús i Roquetes han estrenat al Teatre Auditori Felip Pedrell les obres que han preparat durant tot el curs per a la 34 Mostra de Teatre Escolar del Baix Ebre.

Els primers han estat els alumnes de l’optativa Teatre de 3r d’ESO del nostre institut, dirigits per les professores Maria Josep Altadill i Núria Estivill, que han posat en escena l’obra Submergir-se en l’aigua, d’Helena Tornero.

Les altres obres han estat Criatures i altres espècies, de l’Institut Roquetes; el musical Mama, no em mires!, de l’Institut Escola Daniel Mangrané, i finalment La decisió, de l’Institut Joaquín Bau.

Hi ha assistit tot l’alumnat de 3r d’ESO del nostre institut i s’ho han passat molt bé veient i aplaudint les representacions i també amb les pallassades de Muniatto, que ha fet de presentador.