Escolteu l’equip guanyador de la Copa Cangur a la ràdio

L’equip guanyador de la primera fase de la Copa Cangur a les Terres de l’Ebre va anar als estudis de Ràdio Tortosa per gravar una entrevista que es va emetre al programa intercomarcal Al Dia Terres de l’Ebre el dia 11 de febrer.

Escolteu Xavi, Cinta i Malik, acompanyats d’Angi (la capitana), Laia, Marina i la professora Cinta (del min. 90.10 fins al final).

Al Dia Terres de l’Ebre (11-02-2020). Ràdio Delta (11-02-2020).

La primera fase de la setena edició de la Copa Cangur es va fer el dia 30 de gener al campus Terres de l’Ebre de la URV i ara participaran a la final catalana que tindrà lloc el 5 de març al Centre Cultural La Torreta de Montmeló.

Sort!

Més informació:

L’Institut Cristòfol Despuig de Tortosa guanya la primera fase de la Copa Cangur a l’Ebre. Canal Terres de l’Ebre (31 de gen. 2020).

Hem guanyat la primera fase de la Copa Cangur a les Terres de l’Ebre. Institut Cristòfol Despuig (31/01/2020).