Escolteu el primer programa del taller de ràdio

Divendres passat dia 28 de febrer vam anar als estudis de Ràdio Tortosa a gravar nostre primer programa de ràdio de l’optativa Fem ràdio. El programa es va emetre el dia 3 de març dins del magazín “La punta del diamant” de Núria Mora

El programa es diu Àrea 15 i l’hem realitzat Vanesa, Micaela, Jaume, Àlex, Nichita, Efrem, Enric, Pau, Pol, Aleix, Wahib, Christian i el nostre professor Albert.

En aquest primer programa vam fer un repàs de les activitats més destacades que s’han fer a l’institut al llarg del curs: el festival A Cel Obert, el bosc de la vida per a la Setmana europea sobre la prevenció de residus, les vagues d’estudiants del primer trimestre, les excursions del projecte 4 anys 4 cims, el concurs Picalletres, l’esquiada a la Masella, la jornada de Llengües estrangeres i la jornada de reflexió de l’Holocaust d’aquest segon trimestre.

També vam convidar tres companyes de 4t d’ESO i 1r de batxillerat que van llegir els microrelats de terror amb què van guanyar un premi del X Concurs de microrelats de terror: Gina, que va llegir el conte titulat «Universo apagado»; Patricia, que també va ser premiada amb el conte «Tres elementos»; i per últim, Georgina, de primer de batxillerat, que va llegir el conte «Al otro lado de la ventana».

Esperem que us agrade!