El Racó del B ens presenta el seu últim programa mentre 3r C ja prepara els seus

S’ha fet esperar, però ja tenim disponible el segon i últim programa del Racó del B, el programa que feien els alumnes de 3r d’ESO B a l’optativa de ràdio del 2n trimestre.

En aquest segon programa el treball principal ha sigut l’elaboració d’una entrevista, començant pel procés creatiu, passant pel treball periodístic i fins arribar a la gravació final. Gran feina per part de l’equip responsable! També hem gaudit de música en directe, en concret, Ezequiel ens ha sorprès a tots amb la seua guitarra. Si voleu saber si la sorpresa va ser positiva o negativa, escolteu el programa fins al final.

I si tot això us sembla poc i el que voleu és xafardeig, com saber quina és la millor o pitjor classe o inclús la professora o el professor més atractiu, esteu obligats a fer clic al següent enllaç:

En breu tindrem dis programes més: Opinem de cara i Desmatch, estan al forn de la classe de 3r C cuinant-se a poc a poc. Estigueu atents a les xarxes del Despuig!