El pati dels teus somnis

Durant aquestes últimes dos setmanes s’ha estat realitzant l’activitat “El Pati dels teus somnis”. Podeu veure les propostes al passadís d’entrada al vestíbul.

Aquest taller ha consistit en visualitzar el pati que agradaria a l’alumnat de l’IES i transformar-lo mitjançant l’expressió artística. El taller ha tingut un doble objectiu, que el jovent es coneguin entre ells i fomentar la participació de l’alumnat a l’institut.

A més, des de l’inici dels taller del Pati Dinàmic, s’estan realitzant unes enquestes i s’ha parlat individualment amb el jovent per saber els seus interessos i veure les seues motivacions i desitjos per millorar les activitats al pati i del seu institut en general.

obre’t’ebre, l’associació que dinamitza el pati, assisteix cada dimarts, dimecres i dijous amb un equip de persones entre les quals hi participa Laila, estudiant en pràctiques de l’Institut Cristòfol Despuig; Raquel, estudiant en pràctiques de l’Institut Joaquim Bau; dos voluntàries del Programa Joventut en Acció de la Unió Europea, Laura, d’Alemanya, i Lee, d’Estònia; així com cinc estudiants més del centre.

A partir del gener el grup de joves del Pati Dinàmic està planificant de fer una trobada de coneixement a l’espai municipal del Punt d’Informació Juvenil de Tortosa divendres a la tarda o dissabte al matí, fora de l’horari lectiu escolar, on es realizaran activitats de coneixement entre d’altres activitats que els joves podran planificar.

Us cotinuarem mantenint informats i informades.

Coordinador LIC
L’equip del Pati Dinàmic