El dibuix descompost

Dijous 26 de setembre l’alumnat de primer d’ESO en la matèria d’optativa han treballat la concentració i el silenci a través d’una dinàmica que es diu “El dibuix descompost”.

Per fer-la han baixat en grups al pati i en files d’entre tres i cinc alumnes han pogut fer l’activitat. L’objectiu de la dinàmica era treballar com és d’important el silenci, el relax i la concentració per poder estudiar, treballar i, fins i tot, jugar.

Finalment, alguns al pati en rotllana i d’altres a l’aula, han fet l’avaluació formativa de l’activitat. Han aplicat la tècnica de treball cooperatiu del llapis al mig. L’alumnat havia de parlar una sèrie de preguntes reflexives sobre l’activitat en parelles i, quan ja havien arribat a acords, agafar el llapis i escriure les respostes en complet silenci. Ha sigut molt profitós.

Seguirem treballant!