Dia Internacional de la Llengua Materna 2012

Image

L’Institut Cristòfol Despuig participa una vegada més en l’acte commemoratiu del Dia Internacional de la Llengua Materna que se celebrarà a la Biblioteca Marcel·lí Domingo dimarts 21 de febrer, en l’exposició de treballs de l’alumnat dels centres escolars de Tortosa "Paraules que estimem".

L’alumnat ha elaborat un cartell desplegable amb un dibuix d’una família i les paraules iaio/iaia, pare/mare, germà/germana escrites en quinze llengües maternes de l’alumnat del centre: català, castellà, alemany, anglès, portuguès, italià, romanès, ucraïnès, rus, urdú, panjabi, hindi, àrab, amazic i bambara.

Més informació: Servei Educatiu del Baix Ebre.

Això no és tot.

La biblioteca del nostre institut ha muntat una exposició de llibres i ha preparat unes guies de lectura que podeu consultar al catàleg en línia ePèrgam.

El departament de Català també dedicarà una estona a tots els cursos a fer una activitat que ajude a conèixer i respectar la diversitat lingüística del món, de la ciutat i del centre.

I aquest mateix dia, l’alumnat de les classes d’àrab del Programa d’Ensenyament de llengua Àrab i Cultura Marroquí (LACM) que impartix el professor Rachid El Ouahi dimarts i dijous a la tarda cantaran una cançó sobre l’amor, la pau i la igualtat a l’aula magna a l’hora del pati.