Dia Internacional de la Llengua Materna 2021

El dia 21 de febrer de cada any a l’institut celebrem el Dia Internacional de la Llengua Materna, una diada promoguda per a protegir les aproximadament sis mil llengües diferents existents arreu del món i, alhora, preservar la diversitat cultural.

Per a celebrar aquesta diada, el departament de Català ha proposat a l’alumnat d’ESO de fer visible aquesta celebració fent una acció col·lectiva.

L’acció ha consistit a omplir el sostre dels passadissos de les aules d’ESO de l’institut amb cors retallats de cartolina de diferents matisos de color roig.

En els cors es pot llegir, en una cara, la frase «T’estimo!» escrita en diferents llengües, incloent-hi les llengües maternes l’alumnat de l’institut, i en l’altra, una altra frase o citació que també expressa amor, afecte o estima.