Crònica del Correllengua 2021

Divendres 29 d’octubre, com cada any, l’institut es va celebrar el Correllengua, que enguany homenatja l’escriptora Isabel-Clara Simó.

Al pati es va fer la tradicional cercavila amb la flama del Correllengua.

Àngela i Pau van portar les torxes, acompanyats de Fran i Marc tocant la dolçaina i Roque, el tambor.

En acabat, Pol i Cinta de 1r de batxillerat van fer les presentacions i el professor Xavi Rodríguez i Cinta de 4t d’ESO van llegir alguns pensaments d’Isabel-Clara Simó.

A l’hora de lectura, l’alumnat de l’optativa Teatre va posar en escena el conte “Nike-air”, d’Isabel-Clara Simó, amb tot 1r d’ESO de públic a la sala multiusos.

Aquestes dies, precisament, a les aules s’han llegit diversos contes d’Isabel-Clara Simó, entre ells, el conte “Nike-air” i també ” Entre classe i classe”, tots dos del llibre Dones.

Al pati, per acabar, l’alumnat de 2n d’ESO, va fer una ballada de jotes.

Aquests dies, a més a més, a l’institut es poden veure diverses exposicions.

La biblioteca de l’institut ha muntat una exposició de novel·les d’Isabel-Clara Simó, entre les quals hi ha diverses novel·les juvenils d’èxit com Raquel o Júlia.

L’alumnat de 1r de batxillerat i de 1r, 2n i 4t d’ESO ha fet blackpoetry molt vistosos i cada curs els ha penjat al seu passadís.

Aroa i Gerard de 4t d’ESO ha gravat la lectura del Manifest del Correllengua 2021, de M. Carme Junyent, que també s’ha projectat al vestíbul.

I, per últim, l’alumnat de 2n de batxillerat ha muntat una exposició d’homenatge a Isabel-Clara Simó, que es pot veure al passadís del primer pis.

Visca la diversitat i visca el Correllengua!