Crònica de l’actuació en la 32a Mostra de teatre escolar

Dimarts 3 de maig, tots els alumnes de 3r ESO vam anar a la 32a Mostra de teatre escolar del Baix Ebre a l’Auditori Felip Pedrell, de Tortosa, a fer costat als companys i companyes de l’optativa Fem teatre.

limits

Els primers de sortir a l’escenari, a les 9 del matí, va ser el grup de teatre del nostre institut, amb l’obra Límits, de Marta Solé Bonay.

Es tracta d’una obra impactant, molt aplaudida, dirigida per les professores Maria Josep Altadill i Núria Estivill i posada en escena pels alumnes Dani Panisello, Maria Iniesta, Vlada Faina, Neus Sol i Carla Membrado, amb la col·laboració de Nouhayla Zait i Laura Beltran.

A continuació va actuar el grup de teatre de l’Institut-Escola Jesús Daniel Mangrané i després d’un decans, el grup de l’Institut Roquetes.

A mitjan juny es farà una altra representació al mateix institut oberta a tothom.

Us tindrem informats.